Sunday, March 13, 2011

JB, im back :(

hellas peeps. baru sampai di JB. hmm, rse mcm cuti tue sekejap sgt2. tak puas nak mkn bnyk2 dekat rumah. BTW, it doesnt matter because this sem is my final semester. lepas nie boleh balik terus. baru lepas mengisi perut sehingga penuh bersama rakan-rakan setoilet. bila prut kenyang hati pown senang dan mata pown semakin kelabu asap. hehe. actually xde bnd yg interesting pown nk di hupdate disini. pada mulanya nk mengemas baju n beg tp bile da on laptop mcm nie la gayanya. tak sah kalau tak dok depan lptop 2 jam sehari. kenapa eh? laptop dan broadband nie mmg ketagih kan. even tak taw nak buat ap pown laptop still on. well,, bapak aku kan ada share dgn TNB. that why online 24/7. huhuhu. 

sekarang nie dah kene start piki kan baju dinner. tema dinner kali nie "jungle". nmpk simple tp payah jugak nak mencari baju yg sesuai kan. one of my friend da get ready dgn dress n mask dy. SUPERB. tp aku tak plan lg nak pki bju ap, design mcm mana. haih! agknye mcm nie la artis kan bile tiba sesuatu function. make up, hair style, dress, shoe, clutch. oh no. agak2 sesuai tak aku dgn baju2 yg mcm nie.







yg nie menarik hati tp celah bukit mana plk aku nak carik.


oh well. next time aku akan pikirkan secara serius okey. dinner pown bulan 5 nnt. still ada masa nak carik-carik baju. senang-senang nnt aku pki mcm nie jela. comel jugak. hahahahah


No comments:

Post a Comment