Tuesday, March 15, 2011

exam+kerja = ???

hellas peeps. good evening everyone. actually baru bgn tido nie. mule2 baring2 je then tdo until 9 pm ++. huh! mmg dasat kan anak dara mcm nie.maklumlah, penangan kerja after cuti mid sem. semua bnd mcm da lme gile tnggl. pegi keje pown mls2 je. xde mood. bile berperasaan mcm nie mule la mengira hari nak abis belajar.

so, sekarang nie tgh countdown nak amek exam next week. haih! mcm mana nak study kan. pg da pegi keje. balik keje plk terus mimpi katil ngn selimut. mlm plk smbung balik tido untuk keje esok. bile nak start study eh? exam da makin dekat. nota n buku sume da pack dalam kotak. huhu.w/pown sem nie just 2 paper je kene amek tp still kene study n bukak buku jugak.

apa salahnye seminggu before exam, bg kita dok kelas n focus apa yg patut, nie tak. suruh jugak kite pulun habis-habisan kt wad.nnt kang heboh la xcukup kredit hour la. mcm2. after result kang mule la ckp kite tak belajar la, x minat la, x serius la. BTW, bile ckp sal exam, baru teringat dengan assignment yg nak kene hantar end of this month.huh. tue lg problem. nak kene carik jurnal bagai. satu hapa pown aku tak start lg. mmg tabiat aku buat keje last-last minute nie. haih! asyik la mngeluh aku nie. nie baru 3 taun. belum berpuluh-puluh taun lg nk berkhidmat. adoi! sesak nafas aku.

so, dinner malam nie hanya berteman kan sky juice dengan roti+tuna. credit to toiletmate | THE MUZ'S | malam nie tak taw la tdo jam berapa pulak. maklumlah, td da tdo sepuas hati kan. mcm mana nak awet muda. balik je keje tido, tido,tido. nak buat mcm mana eh supaya tak tido siang. sapa kat sini yang tak tido siang langsung? cuba angkat bulu hidung! hehehe,, ada ke eh org yg tak penah tdo siang. kalau ad la kan, mmg aku tabik spring la kt org tue. msti muka org tue mcm budak umur 12 taun kan. awet muda. hehehe,, but, sekarang kan budak2 muke lg matang dari org dewasa. smp org tertuka mana yg da dewasa n budak sekolah. makan ap eh diorang? nk jugak jadi org dewasa. so xdela org ckp aku budak sekolah lg.

ok peeps, doakan aku success in my exam next week. take a good care of yourself.

No comments:

Post a Comment