Thursday, March 10, 2011

miss my blog so so so so much :(

hellas peeps. sowry la sebab dah lame sgt tak update blog nie. actually bukan xde masa. saja je tak nak carik masa lapang. because after balik keje da letih kan so my priority is my rest all of time. balik keje je terus terbungkang mcm org keje setaun. haha. mana tak nye kalau keje ptg pg2 da kene bangun sebab kene attend prep class. then after tue siap2 pegi keje. tapi xpelah. brkorban tuk berjaya dalam exam kan. 

mcm mana nak jadikan blog nie cantik tertarik eh? aku tgk blog org len sume superb2. lawa beb. meh aku bagi satu link blog best. this is my friend's blog. menarik je tgk. then bile baca tenang je. chewah. rase2 shaz mara tak eh? hik3.  http://shazleenhairuddins.blogspot.com/

so far hidup aku masih terurus lg. hehe. dah lme sgt xupdate blog nie. smpaikan semua cerita dah lupa nak share. huhu. now da masuk bulan march. masih punyai waktu untuk berseronok-seronok as a student. 3 months left. rasa tak saba pulak nak abis belajar. tapi kalau dipiki-piki rasa syg pulak nak tinggalkan zaman student nie. yela, masa sekolah dulu kengkawan semua dari negeri,daerah yang sama. kt kolej mcm2 bangsa and negeri ada. mcm2 loghat boleh dengar kt sini. 

sekarang nie im at home. hahahahahahahhaha (gelak jahat) but cuti kejap je. after nie dah tak balik2 lagi smp lah bulan 5 nnt. dok rumah best. segala-segala depan mata. 2 jam sekali pegi dapur menambah lemak yg dah sedia ada nie. haih! mcm mana nak kurus kan. rasa mcm nak hentikan waktu je bia tak berjalan. tp as a human kan. kita tak boleh nak lawan takdir. actually aku nak cerita about my friend yang terlalu minat dekat satu haiwan nie.sampaikan hampir seluruh barangan dy semua ada wajah haiwan nie. i dont know whether she know about this. so, check it out :)

nie sticker dekat wall dy. pny sayang dekat sticker nie smp cabut balik dari bilik lama dy.







until now aku tak penah picit benda nie sebab aku tak sanggop. :)

aku pown tak tahu lah apa yg best dgn haiwan nie. seriously, aku mmg anti dgn haiwan nie. geli sgt2. tp my friend boleh ckp haiwan nie comel. OMG. so, korang pown ada jugak membela haiwan-haiwan sebegini? dalam geli tak geli tue aku pegang jugak barangan dy. sebab bila dah tgk beratus kali comel jugak. haha,, tapi aku tak boleh tgk in real life. pasti aku akan pecut 100 M/ min. hohoho.so, to muslihah, you must read this entry. hehe.

nothing else that i wanna say. gudnite everyone and sweet dream. 



1 comment:

  1. hahaha
    katak oh katak..
    ape sajela si mus tuh :p

    anyway thanks puji belog cikmisi itu yeee
    hehehehe :p

    ReplyDelete