Wednesday, November 17, 2010

home SWEET home

assalamualaikum
salam sejahtera
salam satu malaysia




hye peeps. sowry sgt sebab dah berapa hari tak update blog. sebab bz nak balik rumah. at last, balik jugak. dan yg paling penting dapat berambus dari kolej tentera tue. arggghhhh,, tak kesah la dpt balik 2 hari pown. so, mcm mane ngn korang pny hari raya? hari raya aku sambut di kampung sebelah my daddy. secara generalnya, hari raya haji nie tak meriah bg kanak-kanak seperti aku yg chumel nie. sebab tak dapat duit raya. hihihihi
about my travel yesterday, tiket aku pukul 3.30. so, after keje je trus tuka baju and chow chin chow! hihihihi. sampai je rumah terus carik mkn. lapa gile tahap lembu. then, aku teruskan travel tuk balik kmpung. hoho. xkesah la cuti berada kt mne pown yg penting nk berambus dari hell tue. huh! tension gile.

kat sini aku nk ucapkan selamat hari raya aidiladha. kepada yg mengerjakan haji, semoga selamat mendapat haji yg mabrur dan selamat pulang ke tanah air. yg berada di tanah air, sama-sama mendoakan keselamatan dan kesihatan mereka. 



1 comment: