Sunday, November 14, 2010

sepetang bersama NAD :)

sepetang bersama nad :)

Al-kisah Mamat dan Si Pari-pari.

Mamat sedang dalam perjalanan pulang dari sebuah kedai dan melewati sebuah jalan yang agak sunyi. dia terserempak dengan seekor ular dan ingin membunuh ular tersebut.

Si Ular: jangan bunuh saya. saya adalah pari-pari
Mamat: yeke? jika kamu pari-pari buktikan dengan memenuhi permintaan aku.
Si Ular: lepaskan aku. kemudian aku akan memenuhi semua permintaan kau.
Mamat: aku ada 3 permintaan. 

yang pertama, aku mahu wajah aku hensem macam Bradd pitt


yang kedua, aku mahu badan aku setegap badan Arnold


dan yang ketiga, aku mahu "anu" aku sebesar anu kuda dihadapanku.

keesokkan harinya, apabila Mamat bangun tido, dia terus menuju ke cermin. alangkah terkejut beruknya dia bila melihat wajahnya mirip seperti Bradd Pitt. dengan senyum bangga dia membuka bajunya dan mendapati badannya berketul-ketul. dia memperagakan badannya ala-ala bodybuilder. apabila dia membuka seluarnya, dia terkejut triple king-kong, dan menjerit;

TTTIIIIDDDDDDAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!

ternyata dia terlupa bahawa kuda yang dihadapannya semalam adalah kuda BETINA ..!!


No comments:

Post a Comment