Thursday, August 4, 2011

P R E P A R A T I O N

hello uollss,, dah kenyang buka puasa? ke terlebih kenyang? hik3. hanya berbekalkan nasi ayam tunjuk (beli kat bazaar jeee) aku dah terlalu kenyang. actually target puasa nie nak dapatkan berat badan ideal and topup pahala. chewah :)

lagi 3 hari je nak mula kerja. sebelum tido mesti piki mcm mana lah aku nnt agaknye. seram pown seram jugak. whatever pun, 8 august tue mst kene tempuh jugak. melainkan bulan 8 nie bulan lompat mcm bulan feb. after 7 ogos terus 9 ogos. but it never gonna be happen! 

so, this entry just untuk share dgn membe-membe yang akan lapor diri on 8th of august, 2011. 

so, inilah persediaan yg dah aku siapkan. andaikata kalau aku ada tertinggal atau terover pulak kan, please correct me :)

UNIFORM WITH NAME TAG 


pakai tudung 2 saat tue make me looks like*&%$#@.
so, aku pakai tudung bawal biasa je :)

KASUT & STOKIN
stokin dah bebas. 
boleh pakai stokin hello kitty :)

STATIONERY


pencil case aku tak beli lagi :)


DOCUMENTS



akuan berkanun
medical check-up
KWSP
IC termasuk mak & ayah
sijil berhenti sekolah
sijil SPM
sijil PMR
sijil beranak
surat setuju perlantikan

# semua tue aku buat dalam 5 copy. tp IC tue aku buat lebih. lagi satu surat SPA dgn TAWARAN tue aku buat copy jugak :)


AKAUN BANK



GAMBAR PASPORT



gambar nie aku cuci 15 keping :)
(sila abaikan cangkuk di bahu)

TAMBAHAN


actually nie barang dari student dulu. aku foward kan je :)
lagi pun nnt takdela berebut nak guna thermometer lg. hehe


sapa yg keje klinik and wad kena bawak nie. maklumlah, junior kan tak boleh pakai mesin auto.
:)

COP


cop nie aku tak berapa puas hati sgt sebab second line tue tak centre. 
tp org still tau aku jururawat kan.

harap entry nie dapat lah membantu sesiapa yg terlalu nervous sampai tak boleh nak concentrate. kalau korang ada maklumat tambahan, feel free to drop your comment atau post dekat walls facebook aku :)

harap-harap korang dah bersedia dari segi fizikal, mental dan rohani :)

<3,
nad

No comments:

Post a Comment