Thursday, May 5, 2011

girls day out ~~

GIRLS OUT

hello peeps,,minggu lepas aku menikmati hari-hari terakhir sebagai student with my toiletmate. kitorang jenjalan pegi JJ. motif dan tujuan pegi JJ tue just untuk makan , makan and makan. huhu. actually blog nie aku nak hupdate sejurus selepas balik dari JJ tue but berokband aku nie ha lembab sgt. so, dah lame sgt dah entry dok terperap dalam edit post. hari nie agaknye mood berok nie dah ok kan.

all pict nie original without editing, sebab aku malas nak edit2 gambar. that why nampak blur-blur sikit kan. bia lah kan. rupa paras tak penting. the important things is isi kandungan and cara kita sampaikan. :)



nie je barang-barang yang kitorang beli. maklumlah, nak simpan duit kan. kene jimat cermat.


xde sape nak tolong kitorang amek gambar, kitorang amek la sendiri
:)


 caramel cheese cake from NANDOS nie sangat lah sedap. sekali suap terus nampak tokyo. 
haiyak !!


see! aku tak tipu beb 


ini hidangan  muslihah. 
( i dont know why she wearing baju kurung )
but NICE !!!!


ini muzzy yang GORGEOUS !!


ini hidangan aku. 1/4 chicken with rice. 





so, review aku about NANDOS

so far, bese jelah. bagi sape yang suke pedas kan. 
bagi aku kenny rodgers lagi sedap sebab dia ada muffin yang awesome. :)
yang sama antara dua-dua nie buat perut aku kenyang. hehehe

EXAM

lagi 3 hari je aku nak exam final. persiapan tue adalah cuma bile bercakap tentang sedia tue not fully preparation. actually before aku OCSE 4 may kelmarin, aku dah tekad nak simpan semua laptop, broadband tapi alih-alih aku bukak jugak. tak tau dah cara nak tahan nafsu nie. konon lah nak online sekejap je. last-last dari semalam aku tak off laptop nie. by weekend nie aku akan simpan juga anak-anak buah aku nie untuk kebaikan aku. about OSCE kelmarin. patutnya aku ada 10 stesyen. ntah mcm mana 5 stesyen yang seterusnya dibatalkan. semua dah pot..pet..pot..pet meluahkan rasa tak puas hati. penah ke manusia puas hati eh? hee. dah lah stesyen 1-5 aku macam hampeh. tetibe je keluar stesyen pen and paper suruh aku kira ubat. tetibe pulak aku jadi macam orang yang tak pernah belajar. adoi! eh? korang jangan takot bila aku bagi ubat taw. time exam je semua jadi blank. 

so, 5 stesyen yang seterusnya will be on 11 th of may next week. nak taw sangat kenapa tetibe je batal tapi lecturer taknak kasi tahu. maklumlah, rahsia kerajaan kan. exam teory aku on 9 & 10 th of may. sem nie aku just ada 2 paper je. tapi 2 paper nie lah nak kene study bagai nak mampos sebab soalan akan keluar since sem 2 sampai lah sem 6 nie ha.  so, wish me luck in final. see you after finale. miss yaa ~~

No comments:

Post a Comment