Monday, April 4, 2011

say hello to sunday :)

sunday yang happening.
mmg letih la kan nak tunggu hari ahad nie. why this sunday sangat2 berharga dekat aku? sebab arini lah aku baru nak rehat dari buat bed pepagi, dok cucuk org nk check gula manusia kat wad tue, kurangkan dosa aku dok maki staff kat wad yg perangai macam .............toksah ckp la kan. anyway, next week pny roster mmg aku tunggu2. 3 days aku keje ptg. yes!! penat aku keje pg for one month. yeke? adalah nak smp sebulan aku keje pg. sebenarnye suke keje ptg sebab nak tgk ABPBH malam tue. hik3. jap lagi aku review sal ABPBH tue yek.

 hari rabu nie prepare for OSCE. apa tue eh? aku pown xtaw OSCE tue stand for what. tapi yang aku taw exam tue about practical aku. dia ada station2 yang tersendiri. lebih kurang mcm LRT la. tiap2 station ada 5 minit. bab2 osce nie mmg aku nervous sikit la. maklumlah kan. dekat wad buat shortcut je. but korang semua jgn risau lah. kebersihan still number 1 okey even shortcut. so bile tibe osce nie mula lah selongkar kotak nak cari buku prosedur. memalam dok la menghapal tiap2 step tue. cuk..cak..cuk..cak..
mulalah ajak kengkawan tgk step kita nie betul ke x. yang paling penting mula lah dok cilok barang2 berkaitan dekat wad. dah boleh bukak mini wad lah kt bilik. semua lengkap dgn itu,ini nya. nasib bek lah trial nie just ada 5 station je. boleh la aku sambung tido cepat. kalau yg betul2 ada 10 station. hambek ko. xsudah2 lah air liur korang dok memecik kat patung2 tue. nasib bek la patung. kalau org, xlenjun bulu hidung diorang. adoi ai.

sabtu n ahad nie mmg aku jadi pengunjung setia angsana.




angsana nie same je mcm mall yang len. bile org tny aku belajar dekat mne msti org ckp nie mst selalu lepak dekat angsana kan. igt angsana nie mcm genting ke. aku pegi sini pown sebab dekat dgn kolej ak then bnyk kedai makan, hahahaha. so aku pegi angsana sebab nak makan



nyummyy!! 

then beli brg2 yang x patut beli pown. keje aku mmg suke menghabiskan duit je. awww,,, sejak dah pindah kolej nie, x berkesempatan nk breakfast kat mcd. kalau dulu kt kolej lame, tiap kali keje ptg je mula lah set alarm awal2 nak breakfast mcd. gaya mcm anak tan sri je kan aku nie. padahal bile tbe akhir bulan, mula lah restless. tunggu aku beli DSLR dulu baru aku snap semua pic kt mne je aku pegi. hahahaha,, mcm gayat kan aku. tgk org ada kamera tue mcm smart. tp ntah pndai guna ntah tidak. budget je lebih. (padahal jeles)

ABPBH 2010

td aku ada ckp nk review sal ABPBH nie kan. so far ok lah. suke sgt tgk lisa. kiut dan cantik bile dy pki dress tue. congrate to sam merangkul anugerah bintang paling popular. u deserve it sam. mmg aku dah agak dy menang sebab sekarang nie mmg dy tgh laku. asal filem baru je mst ada dy. tp dy mmg and sgt2 berbakat.


dgr cerita sam nie ada ehem ehem dgn lisa. betul ke? chewah. sibok je aku kan. but kalau diorang ada pape pown aku suke. sama cantik and sama padan sama bujang kan? 


about gambar nie. aku baca dekat blog beautifulnara, tyme nie sam n lisa nak pegi somewhere. kiut kan diorang? aku plk yg ter excited. sape yg tak tgk td, xpelah. xrugi mana pown. just rugi tak dapat tgk usop hantu kak limah umukan award. kelakar gile. yg plg tak tahan satu genting dok angkat tgn sama mcm dy. adoi ai. rosak..rosak...

nie senarai penuh keputusan ABPBH semalam okies to sesiapa yang tercicir

1. Artis Duo/Berkumpulan Popular – Sixth Sense
2.Pelakon TV Wanita Paling Popular – Fasha Sandha
3. Penyampai Radio Popular – Faizal Ismail
4. Artis Komedi Wanita Popular - Noor Khiriah 
5. Penyanyi Nasyid Popular – Rabbani
6. Pengacara TV Lelaki Popular-Aznil Haji Nawawi
7. Artis Baru Lelaki Popular – Shahir
8. Penyampai Radio Wanita Popular – Fara Fauzana
9. Pelakon TV Lelaki Popular – Remy Ishak 
10. Pengacara TV Wanita Popular – Fara Fauzana
11. Artis Komedi Lelaki Popular – Zizan
12. Anugerah Pencapaian Sepanjang Hayat – Dato Rosnani Jamil
13. Penyanyi Lelaki Popular – Faizal Tahir
14. Pelakon Filem Wanita Popular – Lisa Surihani 
15. Artis Mobile Popular – Sixth Sense
16. Artis Baru Wanita Popular - Ana Raffali 
17. Pelakon Filem Lelaki Popular -Shaheizy Sam 
18. Penyanyi Wanita Popular - Yuna 
19. Bintang Paling Popular ABPBH2010 – Shaheizy Sam

so, congratulation to the winners. 

No comments:

Post a Comment