Wednesday, April 6, 2011

i wish i could have this things.....

hello peeps. sekarang nie jam menunjukkan pukul 


mata nie xdapat nak tido sebab td dah tido mcm org apa ntah. huhu,,
tetibe je berangan nak jadi org kaya.
best tak jd org kaya eh?
of course la best kan. 
semua bnd yg kite nak mst dapat kan.
i must work very hard to get something.

kalau lah aku dapat duit berjuta-juta dari langit,
pergh..
mcm2 bnd aku nak beli yang tak terbeli-beli smp sekarang.




bila aku tgk orang dok usung kamera nie sana sini, aku pun jadi teringin nak ada satu
selalu stalker blog photographer je,
dok la usha kamera dy la,
lens dy la.
teringin nak pegang satu kan.
sok bila orang tny,
" penah tak amek gambar guna dslr? "
aku pun bangga la kan nak jawab.
" eh, mst la penah. aku ada satu meyh "



nak beli kasut banyak-banyak mcm dekat kedai kasut tue.




latio impul nie akan terus jadi impian aku even aku dah ada kereta sekalipun



yg paling penting, bila aku ada duit banyak aku nak bwk mak abah aku pegi haji. 
aku xkan lupakan mak abah aku sampai aku mati
luv u so much mom, dad.

No comments:

Post a Comment