Thursday, December 16, 2010

im back

hye peeps,, lame gile dah aku tak update blog kan. sebabnye minggu lepas aku teramat-amat la sibuk smp nk online pown xde masa taw. sebab ap? aku kene hadiri kursus induksi julai - disember 2010. well,, review for kursus tue, agak membosankan lah. sebab dari pagi sampai lah tgh malam tak habis-habis dgn ceramah, huh! tp terlampau-lampau lah info yg aku dapat berkaitan dgn kerja yg aku pilih nie. bile dah dgr mcm2 kes yg berlaku dalam kerajaan malaysia nie, aku jd takut plk nk keje. boleh tak xnk keje tp nk gaji tiap2 bulan? hahahaha. so, sebagai menunaikan janji yg dah lame, nie lah gambar aku bile dah bergelar misi kelak. 


hahahaha. amacam? cun tak? hahaha,, alamak! perasan sudah. ntah lah. bile jadi student nie, tak sabar2 nak habis study. sekarang dah masuk bulan 12. lagi 6 bulan aku akan bergelar penjawat awam. hoho.  20 - 24 disember aku kene menjalani praktikal kat unit haemodylisis kt seremban. haih! igtkan attachment nie akan batal. tapi kene jugak! apa boleh wat. ikutkan aje. duduk rumah mmg best giler. bile2 masa je boleh makan, tgk tv, online. hoho. yg paling penting takyah pegi roll call. huhu.

14 DISEMBER 2010

balik2 je dari rumah, tetibe je plan nak pegi makan ikan bakar dekat melaka. jauh tak gi melaka semata-mata nak makan. hahaha. nie disebabkan abah terlalu sibuk disaat-saat akhir tahun nie. walaupun pegi melaka tak sampai 24 hour, tapi tetap happy giler2. 



we're happy together. :)



 actually ada 2 lg dish yg lambat sampai. ikan pari bakar and pari masak asam pedas. anyway makan kat crystal bay nie aku bg 4 bintang. lg satu bintang aku tak bagi sebab tyme ktrg nk mkn nasi putih, diorg tgh masak. so, ktrg makan dengan nasi lemak. harga kt sini berpatutan. kalau nak taw, kene lah pergi dekat alai.


lepas makan ktrg pergi menara taming sari pulak. mmg best. masuk dy rm 20/person tp kalau korang tunjuk mykad, dpt lah discount 50%. 



menara nie mempunyai ketinggian 80 kaki. gerun bile naik. tapi bile dah sampai kat ats, wow! indahnya ciptaan tuhan. so, aku bagi two thumbs up untuk melaka. mmg maju giler!mak aku sampai tak tercakap lah dalam tue sebab terlampau gerun.hahahah. mcm mane nak nek cabel car kt langkawi nie. ok lah peeps, GTG, nnt aku akan update entry yg menarik. tunggguuuu!

4 comments: