Friday, November 26, 2010

today is FRIDAY

salam peeps.
mcm mane harini? everything ok? harini mood aku tak berapa ok sebab flu is getting worst. ditambah pulak batuk yang tak penah nak berhenti. haih! bile lah sume nie nak elok. harini aku just makan piriton je sebab esok nek keje pagi. takut tak bgn. hoho, mati lah aku. harini balik keje pukul 9.30 PM. then turun roll call jam 10 PM. da 2 1/2 tahun hidup aku mcm nie. nk kate mcm tentera pown ada. haih! setiap hari aku mengeluh panjang.

so, semalam hang out ngan rakan-rakan se wad. sowry sebab takde satu pic pown diambil.sebab sbok sgt shopping kan. huhu. semalam kitrg tgk ngankung. hahaha,, pecah perut gile la. terbaik la cite tue. rugi sape yg tak tgk lagi. cepat2 g tgk. nnt dah xde kt wayang, menyesal. hik3.


ok lah peeps, harini xde cerita menarik pown. sebab letih keje agknye. bukan ward bz pown. letih menunggu. hik3. selamat malam uoll. mimpi indah. tata.

1 comment: