Friday, November 12, 2010

perkahwinan ala kayangan :)



sebuah perkahwinan impian


bestnye kalau jadi orang kaya kan. apa yang kita nak sume dpt. tp tak semestinya jadi orang susah atau sederhana tak best. yang penting bahagia. betul tak?


macam rumah.
cantik diluar tak semestinya cantik di dalam.
buruk diluar tak semestinya buruk didalam.


nie adalah ciri-ciri perkahwinan idaman aku. hik3. tak salahkan kalau berangan. 



  1. nak kawin kat hotel/dewan. (sian mak aku nak kemas rumah 7 hari 7 malam)
  2. nak bersanding pada waktu malam. jemputan dalam pukul 7.30 ++ gitu. (kalau buat siang, panas. malam ada angin. nyaman sikit)
  3. makanan pulak, aku nak tukar. kalau biasa makanan t/hari. aku nak buat barbeque. ok tak eh? :)
  4. pelamin anganku :)
pelamin nie hasil tgn DOBG (D'Orange Beauty Gallery).
owner dia adalah kawan kepada kakak aku. kalau sape2 yang nk tgk hasil sentuhan DOBG, boleh carik nama FAZLEY AZAM kt FB aku. link dia tak update lor. :)

aku taknak pakai kek kawin dah. aku nak a plenty of ferrero rocher sbg kek aku.


nak pakai gaun warna putih. (sbb akak aku dah amek warna akuMERAH)

kawin pakai tudung okies :)

time tgh berjalan tue, ada flower and boboy girl yg kiut-miut.


dan yang terakhir aku mengimpikan garden weeding. ala-ala datuk syeikh muzaffar gitu. tapi nak kawin bawah atap. nnt hujan, i susah nyah.


inilah impian sebuah perkahwinan oleh aku. hahaha,, korang pulak mcm mana? kalau sape yg berminat nk join, nnt tag aku yeh. hee. nak jugak tau apa impikan perkahwinan korang. :)

* alangkah bestnye kalau impian nie jadi kenyataan kan? ameen!



inchik boleh tak tunaikan hasrat saya nie? heee

No comments:

Post a Comment