Friday, November 12, 2010

cuti OH cuti :(

assalamualaikum,
helllooo,


tinggal satu hari je lg nk keje. then ahad boleh tido puas2. start dari minggu exam, tido tak pnah ckup. chewah, pdhl terlebih-lebih cukup. hee. maklum lah, org terlebih bijak mmg study last-last minute mcm aku. keh3. harini nak exam, kul 5 pg bgn tuk baca satu buku. dasat tak aku? hahaha.harini keje ok lah. tp tetap stress mcm smlm. kali nie org len plk carik pasal ngn ktrg. haih!. bila lah dunia nie nk aman. kalau takde manusia berbusuk hati, tentu aman giler dunia nie kan.hari nie patien kesayangan dah discaj. haih! takde la teman nak gurau-gurau. hahaha,, kadang-kadang kan kerja nie ada yang menyeronokkan. dan kadang-kadang tidak. biasalah. lumrah alam. tak sabanya nak grade taun depan. aku rasa mcm nk refer je diri nie ke PSY clinic. stress btul aku dok sini. igtkan after pindah, ok skit la peraturan. makin jahanam adalah.

minggu depan hari raya haji. aku dpt cuti 2 hari. tp tak taw la bleh balik ke tak. kolej aku nie pelik sikit. haih! entahlah labu. malas lah aku nak pikir psl mende yg alwys sesakkan kepala aku. bek aku pk bpe ari aku cuti final sem nie.dgn pelbagai kursus ntah apa mende. ada lg tak waktu tuk aku luangkan masa kt rumah. dah lah hujung minggu nie family aku pegi family day kt cherating. jelesnye. nnt korang amek gmb banyak-banyak taw. xdpt peg pown xpe. asalkan dpt tgk gmb jadilah. sdey kan jd aku. 

ha, kat sini aku nak promote lah korang tgk perhiasan yg selalu kita tgk kt hp. bende nie akk senior aku yg buat. hand made taw. jgn men2. korang tgk lah. kalau ada yang terperkenan, korang order lah yek. aku ada put sekali link dia DISINI







aku pun tgh menunggu bila kak ezy nak bukak tender, ttibe perkenan plk kan. kiut kan. korang pown boleh tulis nama korang jugak with korang pny bf.


hot item nie yg paling menarik minat aku. 



okies, kalau ada yg berminat, klik je kt link yg aku da bg tuh. owryte. smp berjumpa lagi. actually baru blik kerja. mata pown da sayup-sayup. hik. 
tata ~~

No comments:

Post a Comment