Wednesday, November 10, 2010

goodbye exam :)

assalamualaikum
salam sejahtera
salam satu malaysia
selamat petang

bila habis exam, semua orang happy. yeay! berakhirlah paper last td. lega rasanya. takyah bgn pagi-pagi lg nk study. ok, taknak ulas pasal paper td sbb aku banyak menggoreng daripada rebus. so, our next is kerja KERJA kerja. bosan gile. apa salahnya kalau dia bg balik. nak dok sini pun watpe. haih! tension mension je. yang paling sedih, raya haji next week tak boleh balik. baru nk meraikan hari persandingan my cousin. nmpknye takde rezeki la. mungkin meraikan baby baru aku balik ye akk syg :)

so, actually hari nie harijadi my abah. happy birthday abah. may GOD bless you. have a blast. apa lah sambutan mengejut yang dibuat oleh mereka-mereka yang sengal dirumah itu yek. 



bestnye kalau dapat sambut same-same kt rumah kan. sbb boleh makan free. yummy :) aktiviti petang ini adalah merayau. padahal duit tgh kering nie. hehe. janji dgn diorang jam 4. tapi aku tak siap-siap lagi. okey la. nnt kalau ada apa-apa cerita menarik, saya akan update yek mengikut tahap kerajinan dan kewarasan broadband nie. sikit hari lagi, broadband nie kene on ubat artaine nie. haha. apa-apa pun selamat maju jaya kepada sesiapa yang masih di dalam mood exam. jawab betul-betul yek. kalau tak taw tanya kawan sebelah. hik3. 






okeylah, smp sini dulu coret moret saya. tata :)







No comments:

Post a Comment