Friday, July 29, 2011

i'm back after a while :)

hello peeps,, mintak maap dari hujung rambut hingga hujung jari kaki sebab lama sangat tak update blog nie. 1st sebab mmg takde mood gile nak menaip and so on. mungkin after nie lagi tak rajin nak update sebab saya dah mula bekerja. mmg malas sebab ingatkan dapat raya dulu baru masuk kerja.


| ACTUALLY AKU ADA UPLOAD PRINT SCREEN TAPI TAK KELUAR |


yang sedihnya aku sorang je yg kena lapor diri dekat jabatan tue. yang lain sume heppy sebab dapat lapor diri dekat rumah masing2.tapi nak buat mcm mana kan. semua tue rezeki dari ALLAH. dan yg paling penting, taun nie adalah taun yg bertuah bg saya kerana diberi peluang bekerja pd bulan puasa yg penuh barakah.

so, termaktublah bahawasanya saya akan melaporkan diri di PUTRAJAYA. perasaan aku bercampur campur. tp yg paling penting, perasaan takut tue yg menguasai diri. of course la kan. mcm kite mula2 masuk belajar. mcm2 aku piki especially tempat tinggal. memang org ckp putrajay tue dekat dgn senawang tapi diorang ke yg nk bayar duit minyak, tol and so on. if aku betul2 akan kerja kt situ, mungkin aku akan ulang alik untuk bulan puasa nie. wah! bunyik mcm org kaya kan. hahaha,, after raya baru aku mulakan operasi mencari rumah ke hape ke.

so, wish me luck on my first day. cuak mmg cuak tapi nak buat mcm mana kan. another one week to go aku akan start keje. mula-mula dapat surat dari SPA, mmg excited gile lah. buat tue la, buat nie lah. after two, three days, aku dah mula give up. bukan mengaku kalah. perasaan malas tue dah menguasai diri.

whatever pon, aku kena kuat. chewah! macam nak pegi berperang pulak ye :) so, i hope u guys pray for me, hope everything will going smoothly. i hope so. BTW, congrate to all my friends yg dah berjaya and those who are unfortunately, dont be sad, give up. everything will be okey my dear friends. yg penting kite akan jumpa di ULU KINTA untuk majlis konvo.

love from me,
<3

No comments:

Post a Comment