Saturday, May 14, 2011

kenapa blogger semalam buat hal ???

uit,,uit,,uit,, kenapa semalam blogger nie buat hal eh? semalaman jugak lah aku tunggu kan. asal aku klik je, kuar bnd nie. nek hangin aku satu badan.


then, pagi nie aku bgn terus tgk apa progress penyakit web blogger nie, yeay!!!! dia dah sihat. huhu.  actually xdelah nak hupdate apa sgt pown. just nak bgtau im going off to singapore. bukan utk shopping2 sakan okey. just nak beli kasut yg da lame aku idamkan. erkkk?? shopping jugak tue kan. hoho. after exam nie, rmai betul org pegi berkelah. roomate aku pegi DESARU dengan kengkawan dy. pepagi lagi dah kuar. bestnye picnic2 nie. i loikkeeee!!!  BTW, isnin nie dah start kelas. maklumlah, aku still ada lgi satu exam nak kene hadap. tp exam nie mmg besar bg aku. exam nie la yg tentukan aku nie keje atau x. kene buat betul2 nie, adoi!  

okey peeps, aku nak mandi, siap sume. girls out day ~~ nnt kalau ada pict from singapore, aku akan hupdate lah utk korg okey ~~

chill yaa ~~

No comments:

Post a Comment