Wednesday, March 23, 2011

exam dan kerja

hella peeps, sowry sebab dah lame  beno tak hupdate belog nie. bukan apa pown. sibok bebeno study smp tak tahu apa nk jwb dalam exam semalam. ceit. aku betul2 frust la. len aku baca, len bebeno yg keluar nye.BTW, tak guna jugak aku nk frust memefrust nie. yela, org suh belajar xmo. hari nak exam tue baru lah terhegeh2 set alarm nak bgn kul 5 pagi. baru lah tersengguk-sengguk nak baca nota, hapal apa yg patut. mcm mana nak berjaya.kalau mak aku taw nie, mmpuh kene .......

sem nie igtkan ringan la sikit exam. maklum lah, senior kan. tapi hampeh. paper profesional practise aku keluar soalan ntah hape-hape. padahal aku yg tak belajar. paper nie payah sikit sebab dari sem 2 - sem 6 yang akan masuk dalam exam nie. tak mcm org gila nak baca buku. satu sem pny nota pown separuh abad nak khatam. nie kan pulak berbondong-bondong buku. yg kelakarnye bile puan bg tgk soalan, sume org mengeluh. macam baru lepas turun ke bendang pulak. biasalah kan. bile dah biase spot menyepot soalan nie. tetibe bile dy nek gile tak kuar dah meroyan sume org.

aku? hahahaha, aku nie selalu belagak chill je. padahal dalam hati berdoa dapat lulus pown jadi lah. nk targer full mark tue mcm melampau pulak kan. xpelah, bg yg lain chance dpt full mark. hoohooho..dah la tue. asik cerita pasal exam je. one more, lepas je exam, kitorang terus masuk wad. tak bagi peluang rehat lngsung. haih! sebulan nie direct masuk medical male ward. huh! mmg lah minat dgn medical ward tp ntah lah. tibe masa dia aktif yang taknak tue. penat sesangat. rasa macam tak penah rehat seumur hidup. hahah,, dasyat gile penat dy kan.

next story is planning for holiday. weekend nie plan nak pegi buat facial dgn teman2. sound great kan. haha,, nie namanye dah xde keje nak buat. menghabiskan harta kerajaan jela. one thing, sunday nie im off to singapore. hooreeyy.. actually xdelah seronok mana pown. sama je mcm malaysia nie. len lah kalau pegi disneyland ke, gold coast ke kan. baru lah excited mcm org gayat. nak survey baju2 tuk dinner. masa cuti aritu tak pegi carik pown. xde mmbe nk jenjalan. BF sibok kelas. kengkawan plk xde spe yg cuti. well,, kolej aku nie special sikit. dy taknak student2 dy berebut tiket bus dgn org len. hahahaha,sebab tue selalu lonely je bercuti.

baju dinner tak plan lg nak pki ap. apa nak pki eh dgn tema wild@jungle nie?sekarang nie banyak je baju2 yang print wild2 nie tapi tak taw nak gayakan mcm mana kan. so, terpaksa lah berunding dgn pakar fashion aku. hahahaha.. sape? google image. hoho.sedar tak sedar dah ptg. then malam. sok bgn pegi keje. mcm tue lah rutin harian aku kt sini. bangun tido then makan. hahahahaha. 

okey la peeps. gtg. letih plk bile berceloteh cenggini. see you then. 

No comments:

Post a Comment