Friday, January 14, 2011

weekend semakin hampir :)

hello peeps, agak lama dah tak update blog nie. secara jujurnya mmg masa tidak mengizinkan. sejak jadi senior nie,pelbagai kerja nak disiapkan. maklum lah, dah nak grade kan. so, lecturer pown kekadang masuk,kekadang tak. yang selebihnya, kita kene usaha sesama. actually sekarang nie baru pukul 0545 AM. OMG?? awalkan aku bangun. hahahaha. jangan lah terkejut sangat sebab aku bangun awal nie sebab baru lepas bersahur. hik3. rajin kan aku. puasa yang perlu di bayar balik :) sebab lepas nie aku dah mula penempatan klinikal. takut penat nak puasa nnt. masuk nie dah 2 hari aku bersama roomate puasa. kiut kan kitorang. dok bilik sesama, puasa pown sesama. sahur? aku nie sebenarnya kalau tak sahur pown tahan jugak puasa. tapi saje nak sahur sesama. yelah, nnt dah xdpt nak sahur or puasa sesama lagi kat kolej. lg 5 bulan dah nak jd staffnurse kan. 



nie lah lauk sahur aku hari pertama.nampak je macam tak sedap. 
cube rasa, hah! memukau taw.



nie pulak lauk sahur aku pada hari nie. 

so, entry aku kali nie berkisar pasal weekend jugak. rasa macam cepat je masa berlalu. cepat je dah weekend. hoorreeeyyyy. nie yang aku nak. sebab nak rehat puas-puas. hehehehe, dan weekend jugak lah aku boleh keluar. kene lah ikut peraturan baru kan. kita dah menumpang tempat org, harus kene dgn gayanya. plan untuk weekend kali nie, mungkin akan keluar berjalan-jalan ke pasar malam jugak. duit tgh kering kan. pasar malam jela yang mampu. :) 

sepanjang minggu nie, xde perkara pelik yang berlaku. mungkin aku yang tak amek port kowt. im not paparazzi okies. hoho. cuma agak sibuk dengan persiapan dinner. yelah, nak grade dah kan. aku harap dinner kali nie akan tersemat di minda warga kolej aku. sebab selama 3 taun kitorang kat sini, bermacam-macam dah kitorang kene. salah pown kene, tak salah pown kene. sebab orang ramai dah cop batch kitorang nie sebagai pelatih nakal. nakal ke? nakal tue comel taw. hee. so, kitorang nak bersihkan nama kitorang sebelum blah dari kolej nie. manusia nie kan kite tak boleh jangka. depan bkn men baik sekali. bak kata mak aku, "lembut gigi dari gusi ". tapi belakang mengata bukan main. persepsi manusia nie semua sama. sekali buat baik, org tak nampak. tp bile sekali buat jahat, tue lah yang orang kenang.

ok lah fellas. GTG, mata dah ngantok dah nie. maklum lah, baru lepas sahur kan. mata pown berat je. hihihi. nnt kalau ada lagi berita or cerita yang sensasi, aku akan post kat entry seterusnya. ok, da da ~~~





2 comments:

  1. afeb:sedap lah jugak. masak cincai kan. hahaha,, jnj perut knyg, ati senang. chewah/

    ReplyDelete