Monday, January 3, 2011

Belated New Year

hye peeps, well. as we know we're in 2011. dah masuk 3 hb baru nk update blog. huhu. bukan sengaja atau disengajakan but, im not in the mood to update anything in my blog. arini, bile stalker blog lelain, nmpknye they had wish about New Year. rsenye mcm terlambat satu dekad plk. nothing special on my New Year. habiskan masa dgn tolong my mom siapkan tempahan kuih yg bertalam-talam. so, this year my sleep going smoothly. xde lah dgr mercun2 berkeliaran tgh2 mlm. :)

so, dah masuk sem baru. super duper senior. perasaan? awwwww. xdelah happy sgt sebab lg 5 bulan akan bergelar StaffNurse yg termuda di abad ini. hooreeeyy. sounds like annoying right? tapi tue lah hakikatnye. :) semakin menghampiri zaman penghabisan diploma. untuk sem nie, i just have  2 weeks for my tutorial and the rest is my clinical area. huh!

we're are going to have our own money.

anything else? bilik baru? not to bad lah kotor dia. start kemas bilik from 630 pm until 1130 pm lah. sedar tak sedar je badan dah sengal2. haih! aku pnya lah tingglkan bilik lme tanpa sedikit habuk pown (chewah).sem nie menetap bersama2 rakan sekelas. best sebab lepak2,gelak kuat2. hik3. i dont have any pict about my room also my roomate. private lah katekan. hik3. padahal malas.

aku sekarang masih lagi dibawah pengaruh rumah. so, mood nak study tue belum sampai lg. still kat rumah. today, my lect make an announcement that my final exam will be on 23rd of mac. REALLY? OMG. tapi kesannya, tetap macam exam2 sebelumnya.

azam baru? hoho.i have no idea about my new intention. just berharap agar lulus exam dgn jayanya and dapat berkhidmat dgn kerajaan. that all. for me, make a new intention is not worth it if intention on 2010 not accomplished.

i think that all for today. sowry sebab blog nie agak membosankan. mood masih di rumah lah katekan. hik3. for those who are in your final sem, take it seriously. dont naughty-naughty yaa.

luv yaa ~~~

No comments:

Post a Comment