Tuesday, November 23, 2010

kejap takde....kejap ada..... pelik??!!!

salam peeps.
arini pm duty. tp sok naik ke am duty. OMG. letey siottttt. sekarang kerja di wad east 2 (female surgical).kadang-kadang xde kerja.tp kalau tiba masa bz, tak sempat nak borak2. hee.

PRAKTIKAL
haih! kata ada attachment.pastu ckp xde plak. mne satu nie. ckp lah btul2. nie yg buat mkcik mara nie. kalau xde attachment, lg bgus. ada patut dia suh kite praktikal kt sni. heh! buang tabiat ke ha? elok2 nk amek pengalaman kt tempat len, disuruhnya buat kt sini. bek tak payah. nges mak aku nnt. hoho. macam2 la. betul kata sister aritu. "kalau dari sekolah management tak betul, smp wad pown tak betul-betul." ( no komen ).sem nie gile stress la. silap-silap hari bulan, pakar yg menjaga aku sok dr.psyciatric.



HOLIDAY
tadi aku kol my bapak. asik2 soalan yg same je diorang akan tny. "bila cuti nie?". serba salah aku kt diorg. dah la 12 minggu aku tak balik mah. balik aritu pown tyme raya haji. alahai,, celah gigi je. diam tak diam diorg sume rindukan aku. hik3.
my bapak ckp nak pegi holiday. yeay! mungkin destinasi kali nie bertemakan pantai. mne lg kalau bukan


sebabnya adik aku yg last tue tak penah pegi langkawi lg. tyme ktrg pegi pown dy 7 bulan dlm kandungan mak aku. hik3. sian dy. sian my bapak. nk book apa2 pown tak boleh. disebabkan anak dy masuk kt kolej yang ntah hape-hape. kadang2 bile pk, rse cm nak *&%$# je. eeiii,, geram je hati n hempedu aku nie. sejak kebelakangan nie, sume entry aku pasal kolej aku kan. hahahah. lawak jela. baru aku prasan.
harini takde benda pelik berlaku pown, xde bnd sgt nk di story kan.

ok lah peeps, sok nk keje lg. kalau dpt gaji xpe jgak kan. nyte,,nyte uolls.

1 comment: