Sunday, November 21, 2010

:: bangun pagi :: gosok gigi :: terus online ::

assalamualaikum
salam sejahtera
salam satu malaysia

hye peeps, arini pm duty lg. sedap sikit badan dapat rehat lama sikit. BTW, even keje ptg pown, mata nie tetap terjaga awal pagi. dah paksa mata nie ttup smp jam menginjak ke angka 11 ++ tp xnk. haih! kene la bgn pagi jugak. bgn2 je trus online. wow! dasat lah anak cik bibah nie. kalau lah mak aku taw nie keje aku, hahahahahhaha. alamatnye, tak nmpk lubang telinga dah. hik3.

arini last keje kat wad DAHLIA 4 (medikal lelaki). so far, xde la perkara buruk yg berlaku. semua okey2 saja.sok keje wad TIMUR 2 (female surgical). pm duty lg. hoho. bahagia gile idup. aktiviti harini, takde yg menarik pown. jadual harian :
  • sapu bilik
  • kemas tempat tidur
  • kemas kain baju
arrgghh,, semalam terlepas satu weeding ceremony at my hometown. akk sepupu aku bersanding. rugi btul. tak dapat nk mkn lauk perantin. hik3. kolej kerajaan nie mmg pelik rules dy. dalam buku peraturan ada ckp pelatih boleh balik sebulan sekali je. tp bila mintak balik, mcm nk mintak kawin ngn anak raja. pelik..pelik..

20 nov 2010 selesai sudah majlis resepsi akk sedara aku yg malatop nie kt rumah kediamannya. 21 nov 2010 pulak resepsi di rumah lelakinya. mesti pelik kan? bila diorang nikah? hik3. diorang da nikah 12 sept 2010 aritu. ala-ala nikah gantung gitu. sebabnya akk sedara aku nie nak sijil nikah untuk mintak transfer ke semenanjung. sekarang nie beliau mengajar di sarawak. huh! selamat aku tak mintak sabah aritu. kalau tak, mcm nie la jadinya. 

pape pown aku nak jugak ucapkan selamat pengantin baru (walaupun da lame) hik3. semoga berbahagia hingga ke cucu cicit. cepat2 timang baby taw. tak saba nak dpt anak buah sedara. yeay! hee.




No comments:

Post a Comment