Sunday, August 8, 2010

sweet of weekend ^-^

Date, day: 7th of August, 2010
venue: Hutan bandar


HARI MINGGU YANG DINANTI


bila tiba hari jumaat,,
semua org happy.
sbb,,
weekend boleh tido lme2.
hoho.

nk dijadikan cerita hangit,
aku n mmbe terplan la something yg happening.

awayyy ~~

HUTAN BANDAR


sorry,, aien telah menutupi bukti pemergian
kami di hutan bandar
:)

tempat nie da lme nak pergi sebenarnya.
tp,
setelah 2 tahun dok kt jb nie,
baru sekarang kitorang menjejaki

|MISTERI HUTAN BANDAR|

sangat best
comel
funny
happening



tgk jela pic2 yg sempat diambil.


pic saya not longer available.
sbb sy yg jd juru photo :)



saya suka pic nie.
mcm cover album plak
(",)


i love dis pic,
:p




yang kelakarnye,
kitrg nie 1st tyme dtg sni,
hampir tersesat la.

:)

'korang, hutan bandarnye kt kiri ke kanan?'
'aku rse kt kanan la'

'jom ikut aku'



jalan...jalan...jalan..
kitrg pown jumpa la satu lorong.
ouuhh,,nyamannye..
sbbnye ktrg memasuki
ZON FLORA

sowry
kitorang mmg giler gambar
:)


'xpe2,,jln terus je. nnt jumpa la hutan bandar tue'

jalan pny jalan,,
last2 ktrg jumpa jalan mati.
alih2,,
hutan bandar tue sebenarnya kt belah kiri
haiyaaaa!


patah la blik
:(


bermula la
pengembaraan kami.

mcm2 kerenah yg ada.
yela,,
selalu asik menghadap buku
apa slhnye skali skala jln2
onar-onar yang mnyeronokkan telah membuatkan ktrg
tertarik nk dtg sini
adalah
:


CHICKEN CHOP
RM5


nyummy,,nyummy
:)


mst korg tak percaya kan?
that why la ktrg melonjak2 nk dtg sni.
amacam?
terliur tak?
:)


PASAR MALAM


selepas penat bergambar,
lokasi seterusnya,
kitorang awayy pegi pasar malam pulak.
maaplah,,
tiada gambar semasa di site pasar malam.

di pasar malam,
tiada shopping sakan sebab perut saya sudah kenyang
dengan chicken chop
RM5

hehe,,
cuma saya beli chicken wings untuk makan tgh malam.



inilah kami :)

yg diberi nama
KUMPULAN |Destinasi Budget|

kepada rakan2 taulan,,
destinasi budget selepas ini

|wetworld batu pahat|


love yaa ~~



No comments:

Post a Comment