Monday, July 19, 2010

Monday, 19th of july, 2010

hello semua,
harini tetibe kerajinan untuk update blog.
cerita?
actually xde ap pown yg berlaku mnggu nie.
sbb, harini adalah hari pembuka minggu.

| ISNIN |

hehe.
:)
so,nk start dgn celoteh moteh ap eh?


ELAUN

tak saba nk tnggu duit ratus ratan msuk dlm akaun.
lebih2 lg bulan nie adalah
bulan special.

hee.
biarlah rahsia.

tetibe terserempak dgn EN.OMAR
selaku pemegang share terbesar kat KSKB nie.
:)

"kamu semua,minggu nie boleh tak elaun masuk lambat sikit?"

"TAK BOLEH!!!!!!!!!!!!!!!!"

sian EN.OMAR

hee..
die ckp bulan ada masalah sikit.
paling lambat pown msuk hari sabtu.
let's thinking for a while.
..........................................................................................................................................................................

tak kisah la EN.OMAR yang comel.
janji elaun masuk bulan nie.
hee
tgh kering sekeringnye skrg nie.
nasib baik la puasa.



ooppppssss,,

alamak,terlebih sudah.
:)

puasa ......................
maklum la,
bulan ramadhan semakin hampir.
kne la langsaikan hutang2 yang tertunggak.
korang da setel lum ngn hutang piutang korang?
jgn buat2 lupa plk yek..



HOLIDAY'S :)

(JUMAAT)

tgh sedap2 dilamun mimpi indah,
tibe-tibe ???
pappppppp!!

ouh,,
| BLACKOUT |


i can't see anything


nasib baik aku sedar dah pukul 6 pagi.
kalau sedar time kul 3 blackout tue ,
uhhhh,,
seram beb!

yang tensionnye,
blackout nie berterusan sampai jam 9 malam.
lama kan?
tp?
im proud of myself.
why?
aku still boleh tido dalam panas2 tue until 7 o' clock.
amaizing.
:)


(SATURDAY AND SUNDAY)

kali nie holiday kt KSKB di penuhi dg pelbagai aktiviti

saturday: eXplorace
sunday: pesta pantun

tiada cerita yang menarik sepanjang aktiviti dilakukan.
sbb?
aku bkn AJK kelab sukan.
hoho
so,
aku tak terlibat dalam incharge meng incharge.
tapi aku tetap membantu jugak
hanya disebalik tabir.
hee.

macam-macam ada
sukaneka.

:: ping pong dalam sudu ::
:: straw dan getah ::
:: tarik tali ::

aku?
hanya menjadi sebahagian daripada ratusan penonton sahaja.





hee.

so,
tamatlah holiday aku di KSKB nie.
tak sabar menunggu ketibaan jumaat ini.
sbb?
aku nk
create kan suatu holidays yang menarik
:)




Lots of luve,,
_ me _




No comments:

Post a Comment