Sunday, July 11, 2010

holiday :)

Day, Date: sunday, 10th of july 2010
venue: HB 02-18


time for holiday
(",)

jgn tanya kenapa aku jarang update blog..
uhh!
sangat busy.
takde masa nk update blog.
rindunye kt blog.

so,
hari ini?
xde apa yang aku buat.
semalam keluar bandar.

laptop aku buat perangai.
haih!
nasib bek kjap je dia naik sawan.
kalau tak,
alamatnye kne puasa online lah aku.

sayang,,
lepas nie jgn wat perangai lg eh.
:)

hari nie aku tak keluar2 dari bilik.
misi?
menyelesaikan hutang2 baju yang da tertunggak selama

|2 minggu|

agak lama.
yg lagi teruknye,
baju dinner aku
baru basuh tadi.
ouh!
shit..
agak pemalas!
haha.

kalau lah mak aku tau nie.
haih!

tempat baru nie
menyebabkan aku xde feel nk basuh.
korang tgk jela tempat sidai baju aku.

bila agaknya baju nk kering....


xde sumber cahaya matahari
bile nk kering.

aku pown dgn bijaknye,,
menyidai tudung yang telah siap di nila
di tingkap.

hasilnya...

tudung aku jatuh ke bawah.
:(

terjelepok tudung aku
:(


haih!
time2 nie la nk jatuh.
mls betul aku nk turun.
kalau sebelah bilik je takpe la
nie tak.
apa nk buat
:(


nie la view bilik aku dari back side.
hee.


makan?
jgn di tanya.

xde masa nak mkn sedap2.
apa yang ada depan mata,
sume aku makan

menu hari ini
sgt simple.

| nasi+telur dadar+sambal tempe|

janji kenyang
perut happy
:)

lagi pown,
sekarang kne berjimat cermat
sementara menunggu wang yang
beratus ratan masuk


ouh! money..money.. :)

sem baru sgt memenatkan.
apatah lg homework yg semakin meningkat naik
menyebabkan aku semakin busy

so,,
kalau ada cerita best,
saya akan update ye.

malam nie

| netherlands VS spain |

rse2 spe dpt piala dunia?

of course SPAIN








No comments:

Post a Comment