Saturday, June 12, 2010

--- No Title ---

--- No Title ---


hahahah,,saje je letak nie as my headline. sbb aku nk story mcm2 tanpa terikat
dgn mane2 headline. ok,story begin!

(story 1)

mula2 nk story psl travel ke sg.lui.
it was great.sbb kampung aku skrg da maju.haha,,mcm2 ada!
blik kmpg sbb lawat wan aku.sakit? tak jugak.almaklum la,,da lanjut kan.
then,part yg aku suke about pak uda and abah.
malam nie abah ada annual dinner at Nilai Spring with "Rugget Night" theme. abah pun berusaha
think something to look great.
abah pun mintak opinion dari org ramai.pak uda pun bagi idea pakai jaket,kasut aladdin and yg plg aku suka topi koboi.
then, pak uda pun cakap.
"woiiii,,da senja da woi."
"ontok2 jela kat rumah"
abah pun fikir bnyk kali sbb skrg status abah dah bertukar.
"Haji Abd Halim"
so,he make a decision to wear something simple.
lastly, he wear a codrow pants and a shirt.
hahahaha,,so funny.

(story 2)

kadang-kadang bile dgr sal ngorat2 cam comel je kan.
tp bnd berlaku dekat bestfriend aku.
die nk adjust someone tp ragu2 dgn perasaan sendiri.
its ok beb!
tak salah kalau kita bg peluang dekat diri kita tuk sayang org len plk.
kalau betul korg menjadi, aku la org yang pertama happy.
aku akan tolong ko selagi aku mampu.
urmm,,best2.
whatever it is, ko tak best.hahahaha.
good luck beb.
awek tue?
dari pandangan kasar aku,she look nice.
dalaman?
aku harap die secantik rupa orgnya.
|MANUSIA|
ada mcm2 perangai.luar je baik, tp dalam?
cam HAMPEH!
aku ada gak sorg mmbe.
mmbe ke eh?argh!die tak layak jd mmbe aku,benci aku dgn minah nie.muka nmpk bek tyme skola dlu tp dalam?
HAMPEH!
BUSUK!
HODOH!

buat rosak mood aku je bukak cite sal minah nie.
what ever it is, aku hrp mmbe aku nie happy dgn keputusan yg die pilih.
happy dgn pilihan die.i hope so.
guys,i have to go.
nnt kalau ada cite best,aku akan uppdate blog lg.
bye :)



No comments:

Post a Comment