Tuesday, May 25, 2010

result EXAM dah keluar??


di pagi yang hening,aku tgh baring2 melayan FB,tibe2 ada org menjerit "korang,rslt da keluar".ak pown jadi takut and excited nk tau bpe la yg ak dapat.ak pown turun gi blik mmbe then tnya pasal rslt ney.lgi bertambah excited sbb sume batch ak xde spe yang kantoi for this sem.sume mmbe2 aku pny rslt gempaq gile.asal tanya je sume 3.6++.aku pny rslt?hahahaha.actually ak tak tgk lg kt puan.hahahaha.the important thing is,batch ak semua lulus.congrate korg.ak berbangga menjadi satu batch ngn korang.hahahahaha.26th of may 2010 ak akan berpindah ke kolej baru.barang ak satu pun tak kemas lg.ak mmg malas dalam bab kemas mengemas ney.ad spe2 bley tolong ak tak nk mengemas?please???!!perasaan?excited gak la sbb da 2 taun ak membesar dgn kolej yang agak sederhana kecilnya.hehe.so,skrg ney i want to make a list supaya barang2 kesayangan sentiasa berada di sampingku.korg cuba bygkan dah 2 taun dok sini tetiba suh ktrg pindah.haih!layankan aje.lagi pown dekat hostel baru ad bilik air sendiri.aku boleh la mandi bpe lme yg ak suke.hahahahaha.dan yang paling penting harap2 tiada lagi masalah air.huh!geram betul la aku.hari nie asrama 2 memang kekeringan air.tolong la report dekat JBA,,ktrg nk bsuh baju lah,,baju aku da bertimbun da ney.kepada kawan-kawan saya,tahniah di atas kejayaan anda di dalam final jan 2010.keep it up.

No comments:

Post a Comment